1. lépés Pitch
Weboldal
A weboldal elengedhetetlen az Insta mellett. Lehetőséget ad a legjobb munkláid összeválogatására és megjelenítésére, helyet ad személyes projektjeidnek.
Ki vagy te?
Saját szegmens, stílus megtalálása
Lehet két weboldalad is. Egyik a kenyérkereset, másik az álmod. Itt mutasd meg a képeid legjavát a potenciális későbbi megrendelőnek.
Ki a közönséged?
Potenciális ügyfelek: art byer, magazin szerkesztő, kózönségmédia-menedzser stb.
Szigorúan szerkesztett képgyűjtemény. 20 eszméletlen jó képj konzisztensen és összeüggő stílusban.
Könnyen használható?
Fotós képességeid hirdeted, nem webdizájner tudásod. Egyszerű, könnyen navigálható, letisztult.
Egységes márkád?
domain, email, Insta, Squarespace, gmail
Posztolj rendszeresen
javaslat: hétfőtől péntekig mindennap, hétvégén nem, kivéve utazáskor: akkor szintén minden nap.
Lépj kapcsolatba a követőiddel
Csetelj más fotósokkal, art buyerekkel, szerkesztőkkel akár potenciális ügyfeleiddel.
Találd meg azokat a fiókokat, amelyekkel kapcsolatot szeretnél kiépíteni és kötelezd el magad. Rendszeresen lépj kapcsolatba velük, kedveld és kommenteld posztjaikat. Posztolj érdekes reakciókat és tegyél fel kérdéseket.
Következetesség
Ha profilként használos egyensúly a legjobb munkáid és a olyan képek között, amelyek személyiségedet közvetítik(otthoni képek, házi kedvencek, gyerekek)
Képaláírások
Tarts három sor körül, őszinte, a te hangodon. Részletezd a történetet.
Hashtageg
minden hastagnak van galériája , ennek van egy „Top” és egy „Recent” része. Display Purposes segít a témádhoz hashtageket találni. Tagek képaláírásba is lehet, de még jobb közvetlenül a képaláírás után 5 sor, 5 hashtag kommentként.
Geotagek
Kapcsold be a GPS nyomkövetést telefonon, fényképezőgépen.
Együttműködés
Fotós társakkal, kreatív emberekkel való együttműködés
https://www.creativelive.com/class/the-ultimate-photo-storytelling-workshop-finn-beales-wildist